15 Aralık 2010 Çarşamba

Hey Geri Zekalı!

Sen şizofrenik, aptal, geri zekâlı, sapık ruhlu, birisin. Hayal dünyada başka başka kişiliklere giriyor, bazen bir kadın oluyorsun bazen bir dönme; bazen erkekliğe yakışmayacak bir karakter. Ruh halin berbat, birbirine uymayan iki çarpık paragraf yazıyorsun, kendini bi bk sanıyorsun! Senin sapık ruh halin hiç kimseyi ilgilendirmiyor. Yalnız kalmış bir zavallısın. Kimin ne yaptığı ne yazdığı seni neden ilgilendiriyor bu kadar? Kategori (blog) manyağı olmuşsun. Senden başka bir iki manyak daha var kendini bir bk sanan. Siz söz konusu sitenin yüz karası sapık ruhlu psikopatlarısınız. Dün, ben senin başka başka kimliklerle yazdığını (!) söylerken sen bunu inkâr ediyordun! Oysa bugün benim iddia ettiğimi sen İtiraf ediyorsun aptal herif! Madem itiraf edecektin niye inkar edip kç nı paraladın? Tuzu kuru maymun. Reklam manyağı oldun da ne oldu. Sen busun işte boş makara! Boş kafa! Sensin o sen; sen kendini iyi bilirsin genelde hep seni anlatırım (!) seni çok severim bilirsin!!!

Not: Bu yazıyı neden yazdım biliyormusun? Bu hakaretleri bu adi kelimeleri; sırf kaşındığın için! Bir hata yaptın özür dilemektense habire kendini haklı çıkarmaya çalıyorsun. Bugün yazdığın hedefine ulaşmamış ise hemen siliyorsun! Sana yalakalık yapanlar bile senin kuyruk acını hafifletemiyor! Öyle berbat bir ruh halindesin ki, sürekli yazdıklarınla çelişiyorsun. Bunu yüzene vurduklarında yazdıklarını güncelliği kalmadı diye siliyorsun. Oysa benim senin hakkında yazdıklarım sürekli güncelliğini koruyor. Çünkü aptallıkların sürekli devam ediyor. Birkaç mektepli yalakan var ve aranızdaki bu güçlü bağlantıyı anlayamadım (!) tahminimden öte duygusal bir ilişkiniz olabilir mi? Neden hep aynı kişiler... yazı diye yazdığın dışkıların altında toplanıyor?

Bak, Kösem Sultana demiştim değil mi? Sen bu şizofrenin gerçek yüzünü gördüğünde o zaman beni anlayacaksın! Şimdi beni anlamış olmalı ki  bu salak yazılarına yorum yazmayı veya körü körüne sana destek olmayı bırakmış.
Hoş, gerçi onunda senden bir farkı yok ya; olsaydı benim ne söylediğimi zamanında iyi anlar o da senin gibi dışkılarını milletin gözüne sokmazdı! 
Altmış yaşına gelmiş bunak sultan!

Millet sizden ilgi ve alakasını kestiği zaman siz hemen polemik çıkaracak yazılarla ortaya çıkıyorsunuz. Tıpkı yılbaşı dansözü gibisiniz sayın bayım pöh gerçekten çok pis kokuyorsun pöh pöh.

İşte böyle sayın Bayım; Ne zaman benimle ilgili ufacık bir ima görürsem buradan cevabını alırsın. Eski defterleri karıştırma işine bak. Eski defterlerde senin adiliğin var ve defalarca gün yüzüne çıkardım bana cevap veremedin. Maymunun tekisin sana yazdıklarımı yayınlasaydın buraya yazmazdım. Yazdıklarımı yayınlamadan, yazılarım üzerindenyazı yazmana göz mü yumacaktım? Senin nasıl sapık duygular içinde olduğunu daha önce "AS" rumuzla yazdığın yazılardan biliyorum.

Artı başka kimliklerle kendine yorum yazıp insanları yönlendirdiğini biliyorum sen hakikatten hastasın başkasına değil kendine doktor bul emi adi kardeşim çavvv.

2 yorum:

  1. Talip bey, yazınızı okudum, benimle ilgili tek paragraf var, o paragraf için teşekkür ederim. Allahın selamı üzerinize olsun. Yurdagül Alkan.

    YanıtlaSil